torstai 21. toukokuuta 2009

Puutarhuri ilman kenkiä


Suutarin lapset ne taisi ilman kenkiä olla :D

Minä olen kuitenkin puutarhuri, jonka puutarha on hungingolla.
Onneksi omena on pudonnut kauas puusta ja äitini puutarha on runsas ja kaikki kasvaa siellä nopeasti ja hyvin.

Sen vuoksi olenkin aina kun olen ostanut, saanut tai itse kasvattanut, vienyt äidille osan kasveista. Siellä ne on turvassa ja sitten saan sieltä itselleni jos joskus saan kunnollisen paikan tehtyä.

Näistä kuvista on sitten talvella tai inspiraation muuten karatessa hyvä etsiä vauhtia.

Tänään en ole tehnyt helmiä enkä koruja, ainakaan vielä. Tarkoitus oli pysyä huomennakin pois polttimelta, mutta maltanko on sitten toinen juttu.

2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Inania unikko kuvia :)

Anonyymi kirjoitti...

Minä juuri naapurille valittelin kuinka mun ystävällä joka asuu noin sadan kilsan päässä on kevät paljon pidemmällä.
Meillä esim.valkovuokot on vasta nyt parhaimmillaan ja sulla ne oli jo aikapäiviä sitten.


t. AnneKa