tiistai 4. toukokuuta 2010

Tyrvään sanomat 4.5.2010


Sunnuntaina tehty haastattelu. Huomatkaa työpöydän puhdas pinta ;)
Olisin ilahtunut jos oman kuvani tilalle olisi laitettu kuva helmistä. Kuvateksti väittää minun asuvan Häijäässä, en asu, asun Karkussa ja tekstissä se onkin oikein. Olen ollut hiukan kiireinen tänäänkin enkä ole itsekkään tekstiä vielä ajatuksen kanssa lukenut.
Oletan etten riko mitään lakia kun skannasin jutun, mutta jos joku tietää minun tekevän väärin voipi laittaa kommentti lootaan viestin.
Kuvaa kun klikkaa se suurenee luettavaan kokoon ja ainakin omalla koneella kun klikkaa toisen kerran se suurenee lisää.


8 kommenttia:

Patina kirjoitti...

Oi kun oli mukavaa luettavaa... Hienoa Jane! :)

Unknown kirjoitti...

Kiitos, kun laitoit jutun luettavaksi. Kivasti kirjoitettu juttu.

Ninni kirjoitti...

Hienoa!! =) En usko, että mitään lakeja rikot, ihan julkinen uutinenhan tuo on, kaikki lukevat sen tavalla tai toisella! ;) Itsellä muuten joskus ollut pikku tyttönä haaveena puhaltaa lasia, kaikenlaisia maljakoita yms, mutta haaveeksi se vain jää.

Vikki kirjoitti...

Kivasti tehty juttu :)
Ja nuo puikot tuossa pöydällä, voi kun pääsis joskus kokeilemaan.
Seuraan noita kurssipäiviä jos sen vaikka saisi ympättyä siihen reissuun kun olen kesällä menossa Vaasaan.

Unknown kirjoitti...

Ikävä olla ilonpilaaja, mutta minusta rikot lakia. Tämähän on verrattavissa siihen jos otat jostain lehdestä tai kirjasta sivun ja skannaat sen, ja julkaiset ilman tekijän lupaa. Tekijänoikeuslaki on nyt ainakin kyseessä. Sen olis voinut tietysti välttää kysymällä toimittajalta luvan. Hyvä juttu kuiteskin.

AnneKa kirjoitti...

Hieno juttu <3

Jane Myrsky kirjoitti...

Petri,
Minusta se ei nyt kuitenkaan ole ihan sama asia. Juttua ei olisi ilman minua, eikä kuvassakaan ole muita kuin minä. Olisin linkittänyt lehden sivuille jos se juttu olisi siellä ollut. Mutta kuten sanottu en tunne asiaa tarkemmin lainopilliselta kannalta. Ilmeisesti palaamme asiaa myöhemmin.

Vikki, en ole edes ajatusta uhrannut kurssikalenterin suunnitelemiseen, mutta ehdotuksia otetaan vastaan ajankohdista.

Jane Myrsky kirjoitti...

Poistin jutun sitten eilen varmuuden välttämiseksi ja tänään olen sen sitten luvan kanssa julkaissut uudelleen.